Sosyal Medya

Twitter Facebook

Sosyal Medyada Paylaş

Baklava Hamurlu Enfes Levrek Tarifi

Levrek balığını fileto olarak kullanacağımız için, elimizde iki adet fileto olacaktır. Böylece, iki baklava yufkasını bir fileto için, diğer iki baklavalık yufkasını da diğer fileto levrek için kullanacağız.

Malzeme Listesi

1 Yumurta Sarısı
Zeytinyağı

Hazırlanışı:

Levrek balığını fileto olarak alıyoruz. İsterseniz aldığınız balıkçıya temizlettirebilirsiniz. Soğanları yarım ay şeklinde dilimliyoruz.

Küçük bir tavada tereyağını eritiyoruz. Üzerine biraz sıvıyağ döküyoruz. Baklava yufkasının birer tanesini aralıklı tezgaha seriyoruz. Üzerine eritilmiş tereyağı ve sıvıyağını fırça ile sürüyoruz. Diğer ikinci yufkaları da üzerine seriyoruz.

Böylece her iki fileto için, yufkaları hazırlamış oluyoruz. Yufkaların yarısına, soğanları yerleştiriyoruz. Yufkaların rahat kapatılmasına dikkat ederek malzemeleri yerleştiriyoruz. Üzerine balık filetolarını ayrı ayrı koyuyoruz. Değirmenden tuz ve karabiber kırıyoruz.

Kalan soğanları da filetoların üzerine diziyoruz. Defne yaprağını koyuyoruz. Balıkları bu şekilde hazırladıktan sonra, kenarda kalan yufkayı, balığın üzerine doğru kapatıyoruz. Kapattığımız kısma, yumurta sarısı sürüyoruz. Böylece pişerken açılmayacaktır.

Hazırladığımız balıkları, yağlanmış fırın tepsisine diziyoruz. Üzerine kalan tereyağlı sıvıyağ karışımından fırça ile sürüyoruz. Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.

Etiketler: Bu tarifi arama motorunda nasıl bulurum

baklava hamurlu enfes levrek tarifi, oktay usta baklava hamurlu enfes levrek tarifi, resimli pratik balık yemekleri, soslu levrek tarifleri, levrek tarifleri oktay usta, levrek buğulama tarifleri, levrek buğulama, kağıtta levrek tarifleri, fırında ton balığı, fırında levrek tarifleri, levrek kızartma, levrek yemekleri, oktay usta balık yemekleri, fırında balık yemekleri, balık yemekleri tarifleri, alabalık yemekleri, fırında balık, kiremitte somon, hamsi yemekleri, asma yaprağında çinekop balığı, balık yemekleri palamut, balık yemekleri çipura, kolay balık tarifi, oktay usta ve değişik yemek tarifleri, yemek seperi, tavuklu yemek tarifleri, leziz balık yemekleri, etli yemekler, içecekler, mezeler, pratik salata tarifleri, kolay çorbalar, yöresel lezzetler, hamur işi tarifleri, balık soteli beğendi, balık kokoreç tarifi, pizza tarifleri, balık lezzeti, oktay usta ve kolay balık buğulama, hamsi buğulama, hamsi salatası, balık ziyafeti