Sosyal Medya

Twitter Facebook

Sosyal Medyada Paylaş

Balık Köftesi Resimli Tarifi

Levrek balıkları fileto şeklinde alıyoruz. Kılçıkları ayıklanmış ve derisi çıkartılmış şekilde alıyoruz ve yıkıyoruz.

Yıkadıktan sonra süzgeçte suyunu süzdürüyoruz. Balıkları satırla kıyarak kıyma haline getiriyoruz. Satır kıyması haline gelen balıkları karıştırma kabına alıyoruz. Üzerine kaşar peynirini rendeliyoruz. Maydanozu ve yeşil soğanı ince kıyıp üzerine ilave ediyoruz.

Malzeme Listesi

Limon
Zeytinyağı

Hazırlanışı:

Tuzu ve karabiberini serpiyoruz. Yoğuruyoruz. Yoğurduğumuz köfte harcını yuvarlayarak şekil veriyoruz. Tavaya az sıvıyağ döküyoruz. Balık köftelerini alt üst ederek kızartıyoruz. Geniş servis tabağının zeminine kıvırcıkları yerleştiriyoruz. Kızarttığımız balık köftelerini üzerine yerleştiriyoruz.

Çeri domatesleri de köftelerin kenarlarına aralarına serpiştiriyoruz. Yeşilliklerin üzerine zeytinyağı gezdiriyoruz. Limonu da tabağın kenarlarına dilimliyoruz. Yemeğimizi servise hazırlıyoruz.

Etiketler: Bu tarifi arama motorunda nasıl bulurum

balık köftesi resimli tarifi, oktay usta balık köftesi, kolay balık köftesi tarifi, pratik balık köftesi tarifi, balık köfte yapılışı, palamut köftesi tarifi, neslihan kimdir, neslihan nerede, neslihan kiminle, neslihan yeni albüm, nelihan şarkıları, oktay usta ve neslihan, ızgara balık köftesi, balık köftesi nasıl yapılır, hamsi balık köftesi tarifi, balık köftesi resimli, levrek köfte tarifi, oktay usta balık yemekleri, balık köfte yemeği, kaparili balık salatası, çorba tarifleri, pasta tarifleri, kurabiye tarifleri, kek tarifleri, yaş pasta tarifleri, fırında balık tarifi, hamsi buğulama, fırında levrek, etli yemek tarifleri, oktay usta yemek tarifleri, yeşil elma, alabalık tarifleri, levrek tarifleri, çipura tarifleri, hamsi çorba, aparatif yemek tarifleri, hamurda balık, salata tarifleri