Sosyal Medya

Twitter Facebook

Sosyal Medyada Paylaş

Kerevizli Balık Çorbası Resimli Tarifi

İlk önce balık suyu için tencereye su koyup kaynatıyoruz. Su kaynadıktan sonra içine birkaç limonu dilimleyerek atıyoruz.

1 tutam maydanoz sapı ilave ediyoruz. Soğanı iri iri dilimleyerek tencereye atıyoruz. Tuz serpiyoruz. Defne yaprağı ve 5-6 tane karabiberini atıp, kaynamaya bırakıyoruz. Böylece balıkla birlikte farklı bir aroma elde edilecektir.

Malzeme Listesi

1 Defne Yaprağı
Tuz

Hazırlanışı:

5 dakika kadar kaynadıktan sonra tencereye temizlenen, derisi olmayan, dilimlenmiş balıkları ilave ediyoruz. Haşlamaya bırakıyoruz. Ayrı bir tarafta havucun kabuklarını soyup, küp küp doğruyoruz. Kerevizin de kabuklarını soyuyoruz. Orta kısmındaki yumuşaklığı çıkartıyoruz. Küp küp doğruyoruz. Bir tencereye az sıvıyağ döküyoruz.

Üzerine doğradığımız havuç ve kerevizi boşaltıyoruz. Karıştırarak soteliyoruz. Bir müddet kavrulduktan sonra üzerini örtecek kadar sıcak su koyup, pişmeye bırakıyoruz. Diğer tencerede haşlanan balık etini tencereden alıyoruz. Ve soğumaya bırakıyoruz. Balığın suyunu da süzüyoruz. Ayrı bir tencereye az sıvıyağ ve tereyağı koyuyoruz.

Tereyağı eridikten sonra unu ilave edip, kavuruyoruz. Unun kokusu çıktıktan sonra üzerine önce soğuk su ilave ediyoruz. Karıştırarak kıvamını ayarlıyoruz. Ardından üzerine süzdüğümüz balık suyunu boşaltıyoruz. Ve kremayı da ilave edip, çırpma teliyle karıştırıyoruz. Çorba kıvamına geldikten sonra üzerine haşlanan kereviz ve havucu ilave ediyoruz.

Kaynatıyoruz. Çorba pişmesine yakın balık etini ilave ediyoruz. Kıvamına göre sıcak su ilave ediyoruz. Tuz serpiyoruz. Kaynatıyoruz. Hazır olan çorbamızı servis kâsesine boşaltıyoruz.

Ve üzerine ince kıyılmış kereviz yaprakları serperek servise hazırlıyoruz.

Etiketler: Bu tarifi arama motorunda nasıl bulurum

kerevizli balık çorbası resimli tarifi, balık çorbası, oktay usta kerevizli balık çorbası, neslihan kimdir, neslihan nerede, neslihan kiminle, neslihan yeni albüm, nelihan şarkıları, oktay usta ve neslihan, balık çorbası tarifi, balık çorbası oktay usta, bebekler için balık çorbası, somon balık çorbası, kremalı balık çorbası, kremalı mantarlı somon çorbası, hamsi çorbası, iskorpit çorbası, kolay balık çorbası tarifi, pratik balık çorbası tarifi, fırında balık yemekleri, fırında balık tarifleri, resimli balık tarifleri, alabalık tarifleri, levrek tarifleri, çipura tarifleri, somon balığı tarifleri, balık yemekleri, yemek tarifleri, kek tarifleri, pasta tarifleri, kurabiye tarifleri, oktay usta yemek tarifleri, çorba tarifleri, börek tarifleri, yeşil elma, oktay usta balık kokoreç tarifi, kure.tv, aparatif yemek tarifleri, kerevizli yemekler, kerevizli çorba tarifleri